
לפעמים אדם יכול להתפלל כל יום... ועדיין לא לדבר עם אף אחד.
לא כי הוא לא רוצה. אלא כי משהו בסיסי יותר עדיין לא שם.
אפשר לאהוב מאוד... ועדיין להרגיש ריקנות. כי אהבה, כשאין לה מקום לנחות, לא מעמיקה. היא נשחקת.
התורה מצווה: ואהבת את ה׳ אלוהיך. התשובה שהמוסר והמסורת נותנים היא שאהבת ה׳ היא לא מצב רגשי. היא נטייה שמטפחים.
כל שבוע אנחנו מפרסמים הרהורים מהתורה, המוסר והעבודה הפנימית. הירשמו וקבלו את הבא ישירות למייל.
עברו מקריאה לחוויה. גלו את הקורסים והליוויים שלנו שתוכננו לשלב את התורה בחיי היומיום שלכם.